Projektet som aldrig blir klart

För snart två år sedan påbörjade jag ett projekt. Jag som inte hade virkat sedan textilslöjden på mellanstadiet beslutade mig för att börja virka en mormorsfilt. Jag är fortfarande inte klar. Men nu närmar det sig. Snart har jag gjort alla rutor och då är det bara att sy ihop den. Kanske ska göra det innan vintern så jag har något mysigt att krypa in under när den riktiga kylan tränger sig på?


1 hanna:

skriven

åh vad söt du är <3

jag bor bara på 23 kvm, väääädligt litet!

hur stort bor ni?

ur är det med dig?

kram hanna

2 Erika:

skriven

Gud vad kul att du börjar bli klar med den Linda :) Kommer ihåg att jag sett den o att du pratat om den. Är inne och smyger på din blogg ibland, riktigt roligt :)

Hoppas du har det bra. Kram kram från göteborg. Och nästa gång jag kommer vill jag se lägenheten din :)

3 karin:

skriven

ett nytt inlägg nu linda :)

Kommentera här: