Smäller det på fredag?

 
 
Statistik: 99.3% av graviditeten har passerat (278 av 280 dagar). Du har 2 dagar kvar till BF. 
 
Så står det på min app på telefonen. Fredag är ju som sagt beräknat datum och jag är less less less på stormagen. Jag tror mest att min lesshet beror på vetskapen om att bebisen snart tittar ut. Om jag hade fått välja hade knodd redan varit ute, men den turen har man ju inte. Att välja menar jag. Och med min tur lär jag nog gå över flera dagar också, bara för att.
 
Och visst skulle det vara skönt. Att veta. För denna ovisshet om när det kommer att hända gör mig galen, och säkerligen även mer less. För nu väntar jag mest och undrar om det var en förvärk jag kände eller om jag bara hittar på för att jag ville att det skulle vara det. 
 
Försökte googla på sätt att sätta igång förlossningen, men hittade inget som jag tyckte verkade bra. Någon som har en bra kur på hur man kan sätta igång det hela kan ni ju tipsa mig, för nu vill jag ha min lilla skrutt ute. 
 
 
1 Ida:

skriven

Lycka till linda när det är dax! Jag går också bara och längtar nu! Sjukt att man kan längta så mycket efter smärta ;-) hoppas våra sötnosar kommer snart så vi får mysa och lukta på bebis!
Kramar Ida

Svar: Detsamma till dig!
Linda

2 Ninni - Foto & Vardag:

skriven

ååh så härligt :D Saknar min mage =)

Svar: Och jag vill inget hellre än att bli av med den just nu...
Linda

Kommentera här: