Förskolebesök, träning och majskroksätande.

Idag har vi varit en sväng förbi mitt gamla jobb. Jag trivs verkligen där och känner mig så välkommen varje gång. Wilmer fick full uppmärksamhet av småtjejerna och de tog så väl hand om honom. Ibland längtar jag tillbaka in i förskolans värld, fast att vara mammaledig är ändå det bästa!

Nu har vi landat hos mina föräldrar där jag och W ska äta middag. Sedan ska mamma dra med mig på bodybalance. Första träningspasset på typ ett år. Hur ska det gå?

Här om dagen satt förresten Wilmer med vid bordet när vi åt middag och under tiden vi åt knaprade han i sig majskrok.

1 Zandra:

skriven

Hur gick passet? Känns det okej att köra igång med träningen lite lugnt nu? Jag håller tummarna för det! (Som du vet är jag alltid på när det handlar om träning;))

Svar: Passet gick bra, över förväntan! Var på storsjöhallen med mamma. När förkylningen lagt sig ska jag sikta på iksu (dock kommer jag att dö, är så himla ötränad!) så då får du dra med mig på pass! :)
Linda

Kommentera här: