De senaste dagarna.

De senaste dagarna har vi, bland annat:
 
Fiskat fiskedamm. W tyckte det var spännande, tror jag. Jag tyckte det var roligt i alla fall. Vi fick oss en fin "fisk", en nessisär innehållande en liten mjukisälg och en ouppblåst ballong. 
 
Gått och gått och gått. Lilla W har kommit på hur roligt det är att gå om man håller honom i händerna, så det är det enda han vill göra nu för tiden. Att hans föräldrar får krokig rygg och troligtvis kommer att se ut som Quasimodo om några veckor bryr han sig inte ett dugg om. 
 
Varit och handlat. Perfekt med en kundvagnsdragare i barnvagnen, då slipper man släpa både och. Fast man kan aldrig vara säker, när som helst släpps taget om kundvagnen och har man då inte ögonen med sig står den långt borta i affären. 
 
Gungat och åter gungat. För att, bortsett från att gå, tror jag att det är W:s favoritsyssla. Synd bara att det inte finns så många bebisgungor i närheten. I närmsta lekparken finns det en, och den är nästan alltid upptagen, i alla fall på dagarna. På kvällarna däremot så brukar den ofta vara ledig och då passar vi på.
 
Vi har mest bott utomhus de senaste dagarna, eftersom vädret varit helt kanon. Högsommarvärme ordentligt. Jag njuter till fullo! Förutom ovanstående bilder har vi också hälsat på på mitt gamla jobb, varit på 4H gården och tittat på djuren, varit hos min syster och svärmor, sprungit på stan, promenerat en massa, och bara njutit ute i gräset på en filt. 

Kommentera här: