30 dagars bloggämnen, andra upplagan.

Jag känner att bloggtorkan närmar sig i samma tak som vi går mot mörkare tider. Därför har jag knåpat ihop en lista med 30 dagars ämnen igen. Bara för att. Sist jag gjorde det, i våras, blev det succé, både för mitt bloggande och för kommentarsfältet. Lite ny inspiration för mig och lite nytt för er läsare. 
 
Jag börjar imorgon med ämne nummer ett. Känns kul! Hoppas ni följer med under månaden. 
 
 
 
 
1 Amanda:

skriven

sv: yes steker i en helt vanlig stekpanna :D kram

Svar: Perfekt! Då ska jag testa det nån dag!
Linda

2 Madelene Åberg:

skriven

Åh vad roligt med en sån lista!! det kanske man skulle prova för ja bloggtorkan kommer snart;)

3 Madelene Åberg:

skriven

Åh vad roligt med en sån lista!! det kanske man skulle prova för ja bloggtorkan kommer snart;)

Svar: Pröva! Det kickar igång en lite och man får tänka lite mer.
Linda

Kommentera här: