Påskdagsgrillning.

Vi har haft en fin påskhelg. Igår var vi till exempel ute och grillade med mina föräldrar och min syster och hennes kille. Riktigt mysigt, bara solen som saknades. Lilleman var trött redan innan vi for ut, men pinnade ändå på bra ut i skogen och höll humöret uppe hela tiden. Lite lek och korvgrillning, en sambo som plurrade i vattnet, ordentligt inrökta kläder och en skön promenad hem. Fler sådana här dagar tack!
 
 
 
 
Idag har jag en "egen"-dag där jag får göra precis vad jag vill. J hade en sådan i fredags och nu är det min tur. Sovmorgon och ensam hemma. Nu ska jag snart ta mig ut på promenad och sedan får vi se vad jag tar mig för. Hur som helst så gillar jag denna dagen. Ska njuta ordentligt. För imorgon har påskhelgen redan susat förbi och då är det tillbaka till verkligeheten som gäller. Jobb och förskola. Jag skulle kunnat ha några påskdagar till.
 
 

Kommentera här: