Axplock.

Eftersom att uppdateringen varit lite si och så den senaste tiden kommer här ett axplock från instagram så ni får veta vad vi gjort den senaste tiden. Bilderna är från mitten av januari fram tills igår. Internet fungerar nu i lägenheten, så ni kan räkna med att jag kommer vara mer aktiv här framöver.
 
        
      
      
       
 
Jag och min kära J hade barnvakt en kväll och åt på restaurang och gick på bio.
Wilmer hämtade skor från hallen och ställde upp dem på vardagsrumsbordet, av någon anledning. 
Massagestolen på jobbet är en favorit på rasten. Självklart med en varm filt på benen.
 
Sonen var så duktig mitt i all flyttpackning och underhöll sig själv.
Bananmannen
Jag bjöd min städhjälp på middag. Hamburgare i nya gallerian i stan. 
 
Vi bodde hos svärmor i en vecka, jag sov i eget rum och kunde ägna kvällarna åt att sticka i min ensamhet. 
Nyinflyttade. Firade med en öl framför tv:n.
Shoppingrunda. Den fina tröjan på bilden fick följa med hem. 
 
Selfie efter att jag fått kommentar om mitt hår av en flicka på jobbet. 
Min solstråle i livet. 
Gummistövlar i februari. Ska det vara så?
1 Camilla:

skriven

Mm, riktigt fin tröja! Var har du hittat den? ;D

Svar: Den är köpt på Vero Moda!
Linda

Kommentera här: