Blivit lite lidande.

Mycket att göra i slutet av december. Flyttpackning och jobbstart på det har gjort att bloggen blivit lite lidande. Här kommer i alla fall ett axplock från senaste tidens instagrammande. Håll till godo, jag återkommer med mer vardagsinblickar när tid och ork (är helt slut efter jobb just nu) finns. 
 
 
 
Fina killen i de fina kläderna han vann från Kii. 
Wilmers julklappsskor som min syster köpt åt honom.
Släktträff, enkel och smidig middag med familjepizzor. 
 
Lappen i hissen gör att jag längtar än mer till flytt.
Lilla sjuklingen som låg i nästan en vecka. 
Jag fick hjälp med flyttpackningen. Elmo låg helt plötsligt i en av flyttlådorna. 
 
Av många julklappsböcker har sonen valt sin favorit som läses om och om och om igen.
Jobbstart för mig innebar kvällen innan att jag hade separationsångest från sonen.
Vädergudarna visste att jag ville ha en vit födelsedag och bjöd igår på lite snö. 

Kommentera här: