Kvällssvammel om flyttning.

Trots min frånvaro är det några tappra själar som tittar in här ändå, vilket glädjer mig. 

Just nu (fortfarande) lever jag i bubblan som består av jobb och flyttpackning. Eftersom att jag åker buss till och från jobbet (i den mån det går) åker jag tidigt och kommer hem sent, typ varje dag. Och när orken finns så packar jag. Nu är i stort sett alla skåp och lådor tömda. Ser inte ut som vi gjort något eftersom att alla stora möbler står kvar, men i själva verket är svärmors garage fullproppat med flyttlådor och Ikeakassar. Vilken tur vi har som får ställa allt där tills det är dags för inflyttning. 

Jag längtar så tills vi flyttat in i vårt nya place. Att få fixa och dona. Bestämma var saker ska stå, planera nya inköp och göra fint. Möblera och inreda. Sådant gillar jag! Har idéer så det sprutar om det. Hoppas bara jag kan genomföra dem och att sambon godkänner mina planer. 

Ett besök till Ikea är inplanerat i vår också. Är lite saker där jag spant in som jag tror kan passa i nya lägenheten. 

Åh! Vill flytta in NUUUU! 

Kommentera här: