Pinnat en massa fina projekt!

Pinterest är verkligen en skatt på fina projekt. På min anslagstavla där jag "pinnat" olika virkprojekt har ju nu så mycket inspiration att jag inte vet vart jag ska börja! Nu vill jag som bara att mina ugglor jag håller på att göra ska bli färdiga så jag får börja med nästa projekt. Det finns ju så himla mycket roligt och fint! Jag vill börja nu, nu, nu!
 
En halsduk, fina kuddar, 200 olika mormorsrutor som kan bli en filt,
sittpuffar, armband och fina korgar. Jag vill påbörja allt, typ nu!
 
Frågan är bara med vilket projekt jag ska börja när jag är klar med mitt pågående? Och innan det är klart kommer jag ju ha pinnat en massa fler roliga virkningsprojekt, så då blir det ännu svårare att välja... Allt kommer nog bli gjort, inom en lång tidsram om jag känner mig själv, för det finns ju typ inget roligare än att virka (kanske att göra spellistor på spotify är ungefär lika kul, vilket jag har ägnat denna kväll åt). 
 
Vilket projekt skulle ni ha börjat med om ni vore jag?

Kommentera här: