En dagens-lista.

Dagens...

Person: min son. Alltid min son. Han är lyckopillret i vardagen. 
Köp: skor. Dyra skor. Eccokängor till mig och ett par höstskor till sonen. 



Mat: hamburgare på Frasses sådär mittemellan lunch- och middagstid. 
Sysselsättning: förutom ett stadsbesök så har jag lekt med min son, tvättat (vår tvättmaskin är äntligen inkopplad! Lycka!), grejat på här hemma, letat fram kläder att skänka bort, promenerat och chillat. Typ. 
Längtan: idag när vi var på biltema och jag såg alla julgrejer som redan är framme började jag smålängta till december. 
Fundering: hur tiden kan gå så fort. Att min son är så stor som han faktiskt är känns galet! 
Tv-program: något på Netflix, om jag kommer in på sajten det vill säga. Verkar  vara något strul för tillfället. Och virkning till det, såklart!

Kommentera här: