Bilder.

      
    
    
    
 
Wilmer har läst Vi föräldrar. Vilket resulterar i att tidningen ramlar sönder. Mina fina grabbar på fik. Äntligen har jag kommit igång med träningen igen (dock har jag för stunden blivit förkyld, när jag väl kommit igång, typsikt). Hemmagjorda hambrugare till middag. Dock blev biffarna så himla små i jämförelse med brödet. Sjukstugan förra veckan resulterade i mycket soffhäng. Vitaminboost deluxe. Varningsskylt nedanför oss. Bra att de sätts upp, men jag såg folk gå på isen igår ändå. Skulle inte jag ha gjort. Nybadad skrutt tillsammans med pappan. Vårväder här om dagen. Otroligt skönt ute. Collage över min lördagsmorgon. När jag åt frukost åt Wilmer på händerna. Jag såg på morgonpasset utan ljud för att W tittade på Babblarna. Myskillen chillar lite i soffan. Frukostdags för en person som inte är någon frukostmänniska. Hårdbröd med skinka, kaffe och frukt. 

Kommentera här: