Semestertankar.

Det här med semester. Min första riktiga semester i livet. 

Vi har haft det mysigt, Wilmer och jag. Gjort en del upptåg och njutit av fint väder. 


Mycket lekparkshäng har det blivit. Och vi har för det mesta hållit sams, min lilleman och jag. 

Men nog skulle det ha varit roligare, betydligt roligare, om vi kunde ha fått semester tillsammans, hela familjen. För ibland när vi inte haft några planer, J har varit på jobbet i vanlig ordning, har jag faktiskt känt mig rätt ensam. 

Jag tänker att alla andra får göra roliga utflykter och resor tillsammans medan jag sitter här med min son och vill göra så mycket, men att vi inte kan, eftersom J jobbar. Och då känner jag mig ensam. 

.

Nu lider semestern mot sitt slut. Men vi kan ju alltid hoppas och önska att vi får vara lediga tillsammans nästa sommar. Att vi då kan göra allt vi inte kunde nu i sommar. 


Kommentera här: