Sommarlov och semester!

Det som kändes som en evighet tog slut idag och nu är det semster. Som jag längtat de sista veckorna! Min första semester någonsin. Synd bara att sambon inte har någon riktig semster så vi kunde njuta tillsammans. Men jag och Wilmer får njuta själva. Det går bra det med. Morgnar utan stress, där vi kan ligga och mysa hur länge som helst, gå ut i sommarvärmen (om den någonsin kommer) och bara vara. 
 
När jag gick från jobbet idag gick jag med lätta steg. Vi packade ihop allt på Wilmers förskola, eftersom att han börjat på en ny i höst. Sedan sa han hejdå till sina pedagoger med kramar. Vi gick hem och firade semster och sommarlov på bästa sätt - med kaffe, saft och glass. 
 
 
I sommar ska vi bara vara, leka mycket ute, träffa vänner vi inte sett på länge, göra små utflykter, vara hos mina föräldrar, kalasa (blir mycket kalas i juli) och som grädden på moset far jag och J till Barcelona i slutet av juli. Tummen upp!

Kommentera här: