Dagens.

Dagens glädje: Knodden som rör sig som aldrig förr. Jag blir lika överraskad och glad över känslan varenda gång. Leendet sprider sig på läpparna.
Dagens "buhu": Vädret. Spöregn och blåst är ingen höjdare mitt i sommaren. Ingen höjdare alls. Var är solen och sommaren liksom?
Dagens outfit: Typ samma som alltid. Gravidjeansen (antingen de eller de beige chinosen) och ett randigt linne samt en grå kofta. MEN! Jag fick igen min jacka, fortfarande! Det var ruggigt tajt, men det gick! 
Dagens besök: Jag och syster besökte mamma och pappa, dels för att lämna tillbaka bilen, dels för att fika. Och spela kort. 
Dagens humör: Tröttsamt, fast bra. 
Dagens tv: Det går ju inget på tv! Jag blir så besviken! Nu ser vi Morden i Midsomer. 
Dagens person: Tanten i hissen som gav mig en fin kommentar om min mage. Fint tyckte jag. 
Dagens "jag borde": Har en massa borden, men jag skjuter på dem. Städa, fixa, dona... Nej, göra så lite som möjligt blev dagens melodi. 
Dagens djur: Spindeln på mamma och pappas vägg. 
 
 
Kvällens status: Tröttsam. Har redan vilat en timma. Nu slötittar vi på tv med varsin dator i knät, äter choklad och dricker vatten. Och känner på sparkarna i magen såklart. 

Kommentera här: