EFIT

EFIT-dag idag, och jag kom ihåg det, hela dagen. Jag är nästan imponerad av mig själv.
 
9.00 Kompis över på tidig kaffedejt. Vi skulle promenera, men halkan ute fjorde att vi valde soffmys och kaffe framför att gå. Speciellt med tanke på hennes gravida mage. Så kaffe och apelsin i soffan fick det bli. Resten av familjen sov till och med när hon anlände, så tidigt träffades vi! 
10.00 Bygger torn med sonen. 
 11.00 Nyduschad. Hårmedelt är det bästa som finns. Har använt det i en massa år nu och det finns inget som toppar det. I alla fall inte om man har lockigt hår.
12.00 Vi tittar lite på Babblarna innan lunchen. 
13.00 Promenad. Lite småhalt var det på vissa ställen, men det gick fint att gå. Jag hade ju vagnen att hålla mig i, som tur var. 
14.00 Sonen har somnat och jag passar på att ligga bredvid och titta på tv.
15.00 Sonen sover fortfarande och jag spelar spel på telefonen. Strax efter så vaknade han till.
16.00 Ombytta och klara för att åka bort. Skulle ta en bild på oss båda i spegeln, men någon gick bara ifrån mig. Han ville inte fotas, han ville in på sitt rum och leka. 
17.00 Åker buss till K och hundarna. Lilleman skällde som en hund i säkert en halvtimma när vi väl kommit fram. Som att han ville prata med dem. Sött!
18.00 Vardagslyx. Men är det lillördag så är det. Pizza till det satt som en smäck. K sa att vi körde på "italiensk" afton, bara det känns ju lyxigt. Att få bli bortbjuden på middag med tema mitt i veckan. 
19.00 På hemväg med en supertrött kille. Han somnade till i fem minuter vilket betyder att han leker för fullt här hemma nu. Försökte in i det sista att hålla honom vaken, men icket. Hoppas han är trött på ett tag, det är jag. 
 
 
1 Linn Strömberg:

skriven

Varje gång jag har bestämt att ta ett kort varje timma slutar det med att jag glömmer det hela tiden!

2 Janicke:

skriven

Fint att se din dag.
Vilken härlig vinjettbild du har!

Svar: Tack!
Linda

3 Jessica Högberg:

skriven

Härlig dag... italiensk afton mitt i veckan är minsann inte fy skam;)

Svar: Jag vill ju mena det! Lyxigt som bara den :)
Linda

Kommentera här: